reklama

Začínam byť alergická...

Neviem, ako to dnes vyzeralo s počasím v ostatných kútoch Slovenska, no u nás, vo Veľkých Úľanoch takmer od rána intenzívne prší. Zrejme mi mnohí dáte za pravdu, ak si myslím, že takého počasie veľmi na nálade nepridá a v takom počasí sa nedá ani nič extra robiť. Hoci nezvyknem tráviť voľný čas pri televízore, rozhodla som sa, že tentoraz mu predsa len dám šancu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Urobila som si teda Capuccino, k nemu som si vzala koláč, pohodlne som sa usadila na gauči a začala som prepínať kanále dúfajúc, že mi aspoň trochu ubehne čas a aj náladu budem mať možno o niečo lepšiu. No po nejakej chvíli som zistila, že som sa mýlila. Sem – tam ma síce niečo zaujalo, no väčšinou to boli programy, ktoré mám viac – menej overené, keďže som ich už mala možnosť vďaka neustálemu reprízovaniu všetkého odvysielaného, vidieť. Inak je to čo sa týka programov dosť žalostné, pretože som prišla na to, že takmer všetky televízie okrem neustáleho reprízovania aj preberajú programy od iných televízii a len málokedy sa nájde niečo, čo nebolo tisíckrát reprízované, či dokonca niečo nové, čo bolo teraz niekedy nakrútené. Jednoducho, pre mňa je sledovanie televízie skôr mrhanie časom a myslím, že ja by som televízor k šťastiu nepotrebovala. Nikdy ma pozeranie televízie veľmi nebavilo a ani ma nezačalo baviť. Občas si síce niečo pozriem, ale je to naozaj iba sporadicky, pretože pozerám iba programy, v ktorých účinkujú podľa mňa dobrí herci, ktorí skutočne vedia hrať  a programy, ktoré podľa mňa za niečo stoja.  

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Je to síce mizivé percento toho, čo televízie vysielajú, ale aj to málo je predsa viac a lepšie ako nič. Čo sa týka rôznych speváckych, talentových súťaží či reality show, tie ma vôbec nezaujali a namiesto toho, aby som sa na ne znudene dívala, radšej zájdem niekam von, zacvičím si, alebo si prečítam nejakú zaujímavú knihu. Superstar a podobné programy, ktoré vyvolávajú davovú psychózu, vo mne totiž tak akurát vyvolávajú alergiu.

Možno si poviete, že som divná, no každý máme predsa svoj obľúbený spôsob trávenia voľného času. A že vytŕčam z davu? No a čo?! Nemôžeme byť  všetci rovnakí. Nie sme predsa papiere tlačené cez kopírku.

Barbora Ščípová

Barbora Ščípová

Bloger 
  • Počet článkov:  33
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajné, mladé dievča, ako každé iné. Jediný rozdiel medzi mnou a mojimi rovesníčkami je možno v tom, že som sa narodila s Detskou mozgovou obrnou. Hoci bolo pre mňa ťažké vyrovnať sa s tým, dnes žijem plnohodnotný život a som rada, že som taká aká som, pretože mi moja choroba dala možnosť spoznať úžasných ľudí a spoznať pravý zmysel života... Zoznam autorových rubrík:  PsychikaAko sa žije s Detskou mozgovouMôj autorský denníkSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu