reklama

Jedno obrovské ďakujem lekárom!

Okolnosti posledných dní ma prinútili opäť raz popremýšľať nad tým, aký je ľudský život drahocenný dar, aké je krásne dostať šancu žiť, no i nad tým, aké jednoduché je, túto šancu stratiť. Často krát sa mi stane, že hoci som od narodenia odkázaná na pomoc lekárov, málokedy si naplno uvedomujem ich dôležitosť v mojom živote. Pred pár dňami som však mala žiaľ možnosť znova na vlastnej koži pocítiť aké to je, keď môj život závisí od cudzích ľudí. Preto by som tento článok rada venovala lekárom a zvlášť záchranárom, ktorých práca je podľa môjho názoru – hoci nie som odborník – často nedoceňovaná.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Nechcem veľmi obšírne rozoberať situáciu a ani dôvod toho, prečo som sa v neskorých nočných hodinách ocitla na Bratislavských Kramároch. Myslím, že mnohí z vás aspoň tušia, aká zradná, nepríjemná, no predovšetkým nebezpečná vie byť epilepsia. Tá moja sa neozvala magických sedem rokov. Až minulú nedeľu. Bez nejakého výrazného varovania prišla, mala som však šťastie v tom, že mi stihli zavolať záchranku. Verím, že dotyčná Pani doktorka robila čo mohla, záchvatu som sa však nevyhla. Nejde však ani tak veľmi o to, ako to skončilo so mnou, ale o ten fantastický prístup Pani doktorky, vďaka ktorej som si bola istá, že som v dobrých rukách a skutočne som aj bola. Ťažko sa mi opisuje situácia, ktorá pre mňa bola hrozným šokom. Chcela som však povedať, že za tie tri hodiny som toho videla a zažila skutočne dosť. Videla som behom tak krátkej doby asi šiestich ľudí, ktorých životy doslova viseli na vlásku. Videla som skvelú spoluprácu lekárov so záchranármi, videla a sama som zažila neuveriteľne ľudský prístup cudzích ľudí, snažiacich sa urobiť maximum pre človeka, ktorý je v ohrození života. Snažili sa nie len o to, aby nám všetkým pomohli, ale najmä o to, aby sme sa na ich prácu dokázali spoľahnúť, veriť im a veriť najmä tomu, že bude zasa všetko v poriadku.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Hoci netuším, ako dopadli ostatní pacienti o ktorých živote v tú noc rozhodovala pohotovosť práce celého tímu lekárov, no ten môj príbeh sa našťastie skončil happy endom, za čo patrí všetkým lekárom, ktorí pri mne v tú noc boli obrovské ĎAKUJEM!

Toto ďakujem však nepatrí iba im, ale všetkým zdravotníkom, ktorí sa denne obetujú za to, aby pomáhali iným, aj keď tým možno mnohokrát riskujú vlastné životy.

Milí záchranári, lekári, zdravotníci, dovoľte mi aspoň touto cestou poďakovať za vašu prácu a obetavosť, ktorú si my, vaši pacienti mnohokrát uvedomíme, až keď vašu pomoc skutočne potrebujeme. Ja som mala minulú nedeľu naozaj možnosť na vlastnej koži zistiť a na vlastné oči vidieť, že nie sme pre vás iba tovarom na bežiacom páse, ako si to možno niektorí ľudia myslia, ale naopak, mala som možnosť vidieť a zažiť, že vaša práca pre vás nie je prácou, ale poslaním...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ďakujem, že za pre nás denne obetujete, hoci by ste nemuseli...

Barbora Ščípová

Barbora Ščípová

Bloger 
  • Počet článkov:  33
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajné, mladé dievča, ako každé iné. Jediný rozdiel medzi mnou a mojimi rovesníčkami je možno v tom, že som sa narodila s Detskou mozgovou obrnou. Hoci bolo pre mňa ťažké vyrovnať sa s tým, dnes žijem plnohodnotný život a som rada, že som taká aká som, pretože mi moja choroba dala možnosť spoznať úžasných ľudí a spoznať pravý zmysel života... Zoznam autorových rubrík:  PsychikaAko sa žije s Detskou mozgovouMôj autorský denníkSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu