reklama

Trojlístok mojich najväčších (ne)splniteľných prianí

Za posledných pár týždňov som si usporiadala vlastne celý svoj život. Vyrovnala som sa s minulosťou, žijem prítomnosťou a teším sa na budúcnosť. Zároveň si však kladiem otázku, či sa mám na čo tešiť, keď mojou najväčšou túžbou – tak ako asi každého človeka - je, vybudovať si nejakú kariéru, aby som mala z čoho žiť a aby som mohla pracovať, no najmä chcem mať raz rodinu a deti. Pozrime sa však na to reálne...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Nájsť si dnes prácu má problém aj zdravý človek, či už je to robotník, alebo absolvent vysokej školy s červeným diplomom. Takže prečo by som ja mala mať toľko šťastia, že by mňa, zdravotne postihnutého človeka zamestnali, hoci sa chystám aj na vysokú školu? Aj s červeným diplomom vidím svoje šance zamestnať sa, dosť mizerne.

 Kto by si začínal práve so mnou, keď po svete behajú tisíce oveľa krajších a najmä zdravých žien. Prečo by si teda niekto začínal so mnou, keď moja chôdza pripomína káčera Donalda a moja zdravotná dokumentácia je asi taká hrubá, ako encyklopédia a okrem toho mám fóbie, kvôli ktorým navštevujem psychiatra. Nie som blázon, ale ako to vysvetliť, keď ľuďom pri slove psychiatria naskakuje husia koža? Takže v podstate nemám ani šancu vydať sa...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

No a mať dieťa je síce moja veľká túžba, pretože deti mám veľmi rada a neviem si predstaviť, že by som ich nemala, ale to by sa najprv musel nájsť otecko mojich detí, pretože nie som Panna Mária a okrem toho, hoci by sa to dalo zariadiť aj inak, som zástanca toho, že dieťa by pokiaľ je to možné, malo mať oboch rodičov a okrem toho, netrúfam si byť slobodnou matkou, takže vlastne nemám prakticky žiadne šance na to, aby som sa raz stala matkou.

Vlastne, keď nad tým tak premýšľam a vidím to tu čierne na bielom, suma – sumárum nemám žiadne šance na to, aby sa mi tento môj trojlístok najväčších prianí splnil...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Alebo sa mýlim a namiesto predsudkov okolia, mám voči sebe najväčšie predsudky práve ja?

Barbora Ščípová

Barbora Ščípová

Bloger 
  • Počet článkov:  33
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajné, mladé dievča, ako každé iné. Jediný rozdiel medzi mnou a mojimi rovesníčkami je možno v tom, že som sa narodila s Detskou mozgovou obrnou. Hoci bolo pre mňa ťažké vyrovnať sa s tým, dnes žijem plnohodnotný život a som rada, že som taká aká som, pretože mi moja choroba dala možnosť spoznať úžasných ľudí a spoznať pravý zmysel života... Zoznam autorových rubrík:  PsychikaAko sa žije s Detskou mozgovouMôj autorský denníkSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu