reklama

Stretnutie so Zuzkou Smatanovou

Tak ako každý rok, aj tento, náš internát organizoval súťaž Slávik. Je to akási tradícia a súčasťou tejto už jedenásťročnej tradície, je vždy aj hosť Slovenského šoubiznisu. Tento rok k nám zavítala stálica a aj slávica hudobného neba, speváčka Zuzka Smatanová.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
Naša spoločná fotografia - Zuzka, ja a moja kamarátka Mária
Naša spoločná fotografia - Zuzka, ja a moja kamarátka Mária (zdroj: Autorka článku)

Meno nášho hudobného hosťa býva vždy do poslednej chvíle prísne tajné, no keďže som mala tento ročník moderovať, dozvedela som sa o Zuzke skôr ako ostatní. Musím priznať, že som bola veľmi rada, pretože Zuzka je podľa mňa skvelá speváčka a som jej veľkou fanúšičkou. Na stretnutie s ňou som sa pripravovala skôr psychicky ako fyzicky, pretože som dosť veľká trémistka. Keď už som mala pocit, že všetko bude tak ako má byť a prestala som byť nervózna z príprav, môj zdravotný stav sa rozhodol mi moje plány prekaziť a ochorela som, takže s moderovaním som sa žiaľ, musela rozlúčiť, čo urobilo škrt cez rozpočet nielen mne, ale aj organizátorke. Našťastie sa jej podarilo za mňa nájsť náhradu a tak sa z pôvodnej dvojice moderátoriek stala trojica moderátorov. Ja som sa medzitým stihla vrátiť práve v deň D, no bola som zmierená s tým, že na Sláviku budem iba ako divák. O to väčšie bolo však moje prekvapenie a radosť, keď som sa tesne pred začatím programu dozvedela, že budem sedieť v porote a tým vlastne zastupovať nás, žiakov.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Sedieť v porote znamenalo byť ešte bližšie k Zuzke, ako by ma kedy napadlo. Sedela som pri nej, rozprávala som sa s ňou, spoločne sme hodnotili výkony súťažiacich a ani neviem ako a kedy, tréma zmizla a ja som si zrazu uvedomila, že napriek sláve je Zuzka absolútne normálna, veselá, spontánna baba, ktorá nemá predsudky a napriek tomu, že je celebrita, správala sa absolútne normálne, o nejakej namyslenosti alebo odstupe nemohlo byť ani reči.

Po všetkých vystúpeniach si pre nás Zuzka pripravila malý koncert, vyhlásila výsledky hlasovania, poblahoželala súťažiacim, ktorí samozrejme dostali aj ceny a na Zuzku sa zrazu vyrútili všetci jej fanúšikovia s prosbou o podpis a fotografiu. Ešte šťastie, že ja som sa s ňou stihla dohodnúť vopred, inak by som zrejme nemala žiadnu šancu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Môj celkový dojem z IPR Slávika 2012 je veľmi dobrý. Súťažiaci boli skvelý, Zuzka bola komunikatívna, takže sme sa pri nej všetci cítili super a bol to skvelý zážitok...

Tak, takéto bolo moje prvé, no dúfam, že nie posledné, osobné stretnutie so Zuzkou Smatanovou...

Barbora Ščípová

Barbora Ščípová

Bloger 
  • Počet článkov:  33
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajné, mladé dievča, ako každé iné. Jediný rozdiel medzi mnou a mojimi rovesníčkami je možno v tom, že som sa narodila s Detskou mozgovou obrnou. Hoci bolo pre mňa ťažké vyrovnať sa s tým, dnes žijem plnohodnotný život a som rada, že som taká aká som, pretože mi moja choroba dala možnosť spoznať úžasných ľudí a spoznať pravý zmysel života... Zoznam autorových rubrík:  PsychikaAko sa žije s Detskou mozgovouMôj autorský denníkSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu