reklama

Nikdy neprestávaj snívať sny...!

Už od prvej triedy základnej školy som si písanie obľúbila natoľko, že bolo pre mňa samozrejmé písať si trebárs denník, alebo tešiť sa zo slohovej práce. Láska k písanému slovu ma drží prakticky dodnes. Rozhodla som sa totiž, že pokiaľ to bude čo i len trochu možné, pôjdem po maturite študovať žurnalistiku. Takéto boli moje predstavy a sny donedávna, kým sa neozvala moja ďalšia ticho ma ničiaca diagnóza – epilepsia...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Za tých sedem rokov, kým som nemala žiaden záchvat som takmer zabudla, že nejakú epilepsiu vôbec mám a bol to pre mňa viac – menej iba lekársky údaj. Žila som si spokojným a pokojným životom študenta, mladej ženy, ktorá mala do života rôzne plány. Až sa raz zradná choroba opäť ozvala a v nepravidelných, no za to častých intervaloch sa ozýva dodnes. Od prvej recidívy striedam lekárov, lieky, podstupujem vyšetrenia a hľadám príčinu, prečo sa to vlastne znova stalo. Až dnes som si však uvedomila, že v tom kolotoči podriaďovania sa epilepsii som zabudla žiť – zabudla som sa tešiť z maličkostí, zabudla som sa smiať, zabudla som písať články, zabudla som si vytvárať ciele. Moja choroba ma pohltila natoľko, že keby mi nebolo povedané vzchop sa, tak to asi nikdy neurobím a upadla by som do riadnej depresie.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prečo to vlastne celé píšem? Lebo som sa zmierila s faktom, že epilepsia je súčasťou môjho života, no zároveň som si uvedomila, že jej nesmiem dovoliť okrádať ma o koníčky a pekné chvíle v živote. Uvedomila som si, že nie je podstatné, koľkokrát v živote kvôli epilepsii alebo niečomu inému zlyhám, ale je podstatné, koľkokrát naberiem silu znova vstať a bojovať. Zatiaľ tú silu mám a dúfam, že ju budem mať čo najdlhšie, aby som nepresnívala svoj život, ale mohla prežiť svoje sny.

Týmto článkom chcem povzbudiť aj vás ostatných k tomu, aby ste za každých okolností bojovali ako sa len dá, pretože ak sa človek vzdá svojich snov a podriadi sa chorobe, nechá vyhrať tú pliagu a nie seba a všetci sme na tomto svete na to, aby sme bojovali a nevzdávali sa, keď už sme vyhrali boj o život...

Barbora Ščípová

Barbora Ščípová

Bloger 
  • Počet článkov:  33
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajné, mladé dievča, ako každé iné. Jediný rozdiel medzi mnou a mojimi rovesníčkami je možno v tom, že som sa narodila s Detskou mozgovou obrnou. Hoci bolo pre mňa ťažké vyrovnať sa s tým, dnes žijem plnohodnotný život a som rada, že som taká aká som, pretože mi moja choroba dala možnosť spoznať úžasných ľudí a spoznať pravý zmysel života... Zoznam autorových rubrík:  PsychikaAko sa žije s Detskou mozgovouMôj autorský denníkSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu