reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Barbora Ščípová

Barbora Ščípová

Bloger 
  • Počet článkov:  33
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajné, mladé dievča, ako každé iné. Jediný rozdiel medzi mnou a mojimi rovesníčkami je možno v tom, že som sa narodila s Detskou mozgovou obrnou. Hoci bolo pre mňa ťažké vyrovnať sa s tým, dnes žijem plnohodnotný život a som rada, že som taká aká som, pretože mi moja choroba dala možnosť spoznať úžasných ľudí a spoznať pravý zmysel života... Zoznam autorových rubrík:  PsychikaAko sa žije s Detskou mozgovouMôj autorský denníkSúkromnéNezaradené

reklama

Môj autorský denník

Pondelok, 15 augusta 2011, 23:27 hod. - Deň prvý

Barbora Ščípová

Pondelok, 15 augusta 2011, 23:27 hod. - Deň prvý

Dnes som zasa raz zažila jeden príšerný deň a hoci je v podstate hlboká noc, kvôli dotieravým myšlienkam a niekoľkodňovej neutíchajúcej bolesti ďasien po extrakcii takmer všetkých horných zubov – okrem vrchných stoličiek – akosi nedokážem zaspať a iba sa prehadzujem z boka na bok, po dlhom, možno aj viac ako ročnom váhaní, som sa dnes konečne rozhodla, že začnem písať svoju prvú knihu. Momentálne sa nachádzam v takzvanom prípravnom období, kedy ešte presne neviem, o čom moja prvotina vlastne bude, ale verím, že časom na to prídem a aj preto vznikol tento autorský denník.

  • 15. aug 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 393x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu