reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Barbora Ščípová

Barbora Ščípová

Bloger 
  • Počet článkov:  33
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajné, mladé dievča, ako každé iné. Jediný rozdiel medzi mnou a mojimi rovesníčkami je možno v tom, že som sa narodila s Detskou mozgovou obrnou. Hoci bolo pre mňa ťažké vyrovnať sa s tým, dnes žijem plnohodnotný život a som rada, že som taká aká som, pretože mi moja choroba dala možnosť spoznať úžasných ľudí a spoznať pravý zmysel života... Zoznam autorových rubrík:  PsychikaAko sa žije s Detskou mozgovouMôj autorský denníkSúkromnéNezaradené

reklama

Psychika

Pár rád, ktoré vám možno pomôžu...

Barbora Ščípová

Pár rád, ktoré vám možno pomôžu...

Hoci nie som odborníčka na psychológiu, či dokonca psychiatriu, na základe prosby jedného môjho čitateľa, som sa rozhodla napísať článok o tom, ako sa vyrovnať s tým, ak je osud z vášho pohľadu proti vám... Možno sa vám bude zdať, že sa mi to ľahko píše. Nie, hoci vraví sa, že ľahko sa povie ale horšie koná. Tu uvedené rady na niektoré situácie sú však z môjho vlastného života a u mňa zabrali, tak snáď to niekomu z vás pomôže...

  • 1. dec 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 897x
  • 2
Psychiatria - oddelenie ako každé iné...

Barbora Ščípová

Psychiatria - oddelenie ako každé iné...

Trvalo mi hrozne dlho, kým som sa rozhodla, že odkryjem ďalšiu kapitolu svojho života, no nakoniec som si povedala, že nemám čo skrývať. Možno to niekam posunie aj niekoho, kto to bude čítať. Možno... Každopádne sa za svoj životný príbeh nehanbím.

  • 27. mar 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 14
reklama
SkryťZatvoriť reklamu