reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Barbora Ščípová

Barbora Ščípová

Bloger 
  • Počet článkov:  33
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajné, mladé dievča, ako každé iné. Jediný rozdiel medzi mnou a mojimi rovesníčkami je možno v tom, že som sa narodila s Detskou mozgovou obrnou. Hoci bolo pre mňa ťažké vyrovnať sa s tým, dnes žijem plnohodnotný život a som rada, že som taká aká som, pretože mi moja choroba dala možnosť spoznať úžasných ľudí a spoznať pravý zmysel života... Zoznam autorových rubrík:  PsychikaAko sa žije s Detskou mozgovouMôj autorský denníkSúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Riborn bábiku uprednostňuje pred vlastnou dcérou!

Barbora Ščípová

Riborn bábiku uprednostňuje pred vlastnou dcérou!

Pred pár minútami som čírou náhodou na jednej stránke objavila článok o 36 ročnej Američanke, ktorej stroskotalo manželstvo a napriek tomu, že už má dvanásť ročnú dcérku, zatúžila po bábätku. Na tom by samozrejme nebolo nič zlého ani čudného, keby svoju túžbu po dieťati nezrealizovala kúpou Riborn bábiky a svoju dvanásť ročnú dcérku neodsunula na vedľajšiu koľaj.

  • 19. dec 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 437x
  • 11
Prečo je to tak?!

Barbora Ščípová

Prečo je to tak?!

Nevyznám sa nejako perfektne v dejinách Rímsko – katolíckej cirkvi a náboženstva ako takého, ale nedá mi nereagovať na to, že ešte aj v dnešnej dobe je medzi jednotlivými náboženstvami aj po rokoch nepokoj a nenávisť. Vari si Židia zaslúžili koncentračné tábory?

  • 2. aug 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 169x
  • 11
reklama
SkryťZatvoriť reklamu